סידרת מאמרי קבוצות (6) : פורטלנד תסתדר ללא למרכוס, תודה / מנחם לס

(מייסון פלמלי – 'השדידה הגדולה')

לפורטלנד טריילבלייזרס היתה החלטה בעלת משמעות רצינית ביותר להחליט בקשר לעתידה: האם לנסות להמשיך להישאר רלוונטית, או לעבור ל-MODE של בנייה מחדש.

שלמרכוס אולדרידג' עוזב את הקבוצה הם ידעו כבר בתחילת הקיץ. אז מה עושים?

הם בחרו ב- REBUILDING, אבל לא REBUILDING כמו שהדבילים מפילדלפיה עשו כשהם לפני "הבנייה" החליטו על "הריסה וקבורה עמוק באדמה", אלא  בדרך מקורית חדשה שאני מקווה שתשמש אור לגויים (גיא! למה אור לגויים? למה לא אור ליהודים? האם זה בגלל שהיהודים כבר ראו את האור?): REBUILDING WITHOUT DESTROYING: . לבנות מחדש עם מה שנישאר מבלי להרוס עוד יותר את הקיים, ולהתחיל דף חדש. יש לזה אפילו ניבון אנגלי:

TO GET WORSE WITHOUT GETTING HORRID"

בשפת הקודש – להיחלש מבלי להתחרבן.

פילדלפיה וניו יורק (אם תסלחו לי, אני מעדיף לא לדבר יותר  על הניקס כי הם מעלים לי את לחץ הדם) החליטו שעליהם להתחיל מאפס. כיצד הקהל מעיר ה-"BROTHERLY LOVE" הסכים למה שקורה לא אבין, אבל כנראה שעשו שם שטיפת מוח רצינית לכל העיר. הבטיחו לעיר קבוצה ב-2017-18.

2017-18? אני בן 78 מחרתיים, ואני צריך לחכות ל-2017-18? אז שיילכו קיבינימאט ונחזור לדבר עליהם עוד שנתיים.

פורטלנד החליטה להיחלש מבלי להיהרס, ועוד מעט אסביר לכם שאולי היא לא נחלשה כלל; אולי היא אפילו התחזקה.

אתם חושבים שהזיקנה מדברת? אז חכו עוד כמה שורות ואשכנע גם אתכם.

ברגע שהתברר שאולדרידג' החליט לברוח, המנכ"ל ניל אולשיי החליט להיפטר משלושת הווטרנים של הקבוצה המשתכרים.יותר מדי ותורמים פחות מדי, וקוראים להם  מהגדול לקטן  רובין לופז, ניקולאס באטום, וווסלי מת'יוס. .אבל לא כפילי או הניקס, אולשיי החליט שהוא לא בורח משוק השחקנים החופשיים, אבל במקום ללכת אחרי  שמות גדולים ויקרים, הוא מחפש צעירים שהוכיחו שהם שייכים, אבל על מצחם עדיין לא כתוב 'כאן מדבר רק כסף גדול', והבוסים שלהם גם לא יכולים לדרוש EQUITY מגוחך עליהם במקרים של טריידים.

אז בואו אגיד לכם מדוע עזיבת אולדרידג' לא תיפגע בגדול כפי שחושבים, ואולי אפילו  תתברר בעתיד הקרוב כברכה. אני חייב לכתוב זאת באותיות גדולות כדי שמה שאני מנבא שיקרה ייכנס טוב-טוב לתאי מוחכם ויישאר שם כמה שנים:

הדבילים מברוקלין, כן, 'הגאונים' מהיכל הכדורסל על אטלנטיק אבניו נתנו לפורטלנד את אחד הביג-מן מבין השחקנים הצעירים הטובים ביותר בנמצא – מייסון פלמלי. עבור מה? עבור בחירת דראפט 23 שהניבה את רונדה-הוליס ג'פרסון, הסמול פורוורד מאריזונה. אתם יודעים מה עשה מייסון פלמלי במשחק האימון של נבחרת ארה"ב כחול נגד לבן? קלע 8 מ-10 ל-20 נקודות, וב-19 הדקות ששיחק היה הביג-מן הטוב על הפארקט יחד עם אנדרה דרמונד. אני מוכן לחתום לכם עכשיו שחור על גבי לבן שמייסון ישכיח את אולדרידג' עוד לפני שעונה זאת תסתיים. הנטס הדבילים נתנו שחקן צעיר, 2.11 מ', שיהיה הפאור-פורוורד/סנטר מהמובילים בליגה בשנים הבאות כדי "לשחרר" את ברוק לופז לשטחים יותר פתוחים, ושאת הטענות שלו שהוא "לא מסוגל לשחק עם מייסון" שמענו בכל משחק בו לופז פישל.

בואו נראה איזה קבוצה יש לנו כאן:

איתו הם הביאו גם את אד דייויס, אל פארוק אמינו, ונואה וולנה. את ג'רלד הנדרסון הם הביאו משך העונה משרלוט. פורטלנד החליטה להיבנות על שחקנים שאחרים מכנים בגיחוך "D-LEAGUE QUALITY PLAYERS" וכמה רוקיס, ואף על פי שהם אולי לא יעשו את הפלייאוף, הם לא יהיו בשום פנים ואופן גרועים יותר מאשר בשנה שעברה, ולדעתי טובים יותר.

מה שהם עשו זה להצעיר את הקבוצה ולהוריד את המשכורות עד כדי בדיחה, ובמקום 'הטנקינג' (שפשוט לא קיים ושרפי הבנה ממשיכים לדבר כאן עליו – הזכירו לי שחקן אחד מכל עשרת הרוקי'ס של העונה שעברה שכדאי היה להפסיד עונה ומשחקים עבורו) הם הכינו את עצמם אחרת: הצעירו את קבוצתם בשחקני פוטנציאל מצויינים, והורידו את סף המשכורות לרמה שתאפשר להם בעונה הבאה להביא 2-3 שחקנים חופשיים בסדר גודל של דמאר דרוזן  וכאלה  בלי לשלם רבע שקל מס מותרות (בפורטלנד יודעים שאנשים כמו לברון או דוראנט לא יבואו לשם לעולם אלא אם-כן הם חייבים, כמו למשחקים)..

אנמי לא מומחה בדברים האלה – דדי המומחה – אז אני לא בטוח, אבל תוך הצצה במשכורתם, אני כמעט בטוח שהם הקבוצה עם הפיירול הנמוך בליגה, או בין הנמוכים.

מייסון פלמלי הוא לא סתם גניבה. הוא שוד בצהרי היום שרק הנטס מסוגלת להיות חלק בו עם האוליגרך הרוסי המוזר שלהם. אל פארוק אמינו? משחק ההתקפה שלו משאיר הרבה TO BE DESIRED, אבל בעונה שעברה במבריקס הוא הוכיח את עצמו כ'אס' הגנתי (מומי! הסביר להם מה ניתן לעשות עם 'אס' ב-'טכסס הולדן'). עבור 30 מיליון ל-4 שנים הוא דיל טוב.

נואה וולנה?

מפלצת שנירדמה מאז שעזבה את אינדיאנה יוניברסיטי לפני שנתיים בגלל פציעות על גבי פציעות. עתה ה-2.10 מ' הזה הוא בריא, ומוכן TO KICK SOME ASS. הוא מפלצת אנושית שיהיה אחד השחקנים החזקים בליגה. כמובן שהוא WORK IN PROGRESS אך חכו כשהעבודה תושלם!

ועכשיו מגיעים לאד דייויס. כל מה שבפורטלנד מתפללים הוא שהלייקרס לא קילקלו אותו. ה-2.10 הזה מצפון קרולינה הוא שחקן  שעבור 20 מיליון לשלוש שנים ייתן תפוקה של שחקן שמגיע לו פי שניים. גם לו וגם לפארוק המשכורת יורדת משנה לשנה בזמן שסף השכר יעלה ויעלה. שניהם יתנו דקות טובות וחשובות.

תראו מה עשה דייויס שהלייקרס ויתרה עליו:

Year Team GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
2010–11 Toronto 65 17 24.6 .576 .000 .555 7.1 .6 .6 1.0 7.7
2011–12 Toronto 66 9 23.2 .513 .000 .670 6.6 .9 .6 1.0 6.3
2012–13 Toronto 45 24 24.2 .549 .000 .647 6.7 1.2 .6 0.8 9.7
2012–13 Memphis 36 4 15.1 .517 .000 .569 4.4 .2 .4 1.3 5.1
2013–14 Memphis 63 4 15.2 .534 .000 .528 4.1 .4 .3 .7 5.7
2014–15 Los Angeles 79 24 23.3 .601 .000 .487 7.6 1.2 .6 1.2 8.3
Career 354 82 21.4 .556 .000 .566 6.3 .8 .5 1.0 7.

בלייקרס הוא קלע 8.3 ב-48.7% וקטף 7.6 ריב' ב-23 דקות משחק. הוא יהיה נכס בפרונט ליין של פורטלנד כמחליף. הבוסים של הלייקרס עוד יחפשו מקום להתחבא בו כשאדי יכה בהם.

כל אלה מצטרפים לאיש השנה השלישית המצויין בגארד סי. ג'יי. מקולום, והסנטר שהעונה השתפר ממשחק למשחק, הענק מיירס ליאונרד. שהצמד ליאונרד-פלמלי יהפוך לצמד הלבן הטוב בליגה ברור לי לחלוטין. אני מתחיל לשאול את עצמי אם במשך הזמן הם לא מסוגלים להפוך ל-"צמד המגדלים הלבנים" הטוב בהסטוריה.

תגידו, זה לא מצחיק קצת שעד עתה לא הזכרתי אפילו את דמיאן לילארד, שבעונתו הרביעית הוא כבר 'אול סטאר' קבוע בליגה? לא הזכרתיו כי הייתי כה נילהב ממהלכי פורטלנד החכמים.
אוקיי. כמה מילים על הרוקיס. השחקן שכתבתי עליו כאן כבר, ושהוא הנעלם הגדול והבלתי ידוע מכל שחקני הדראפט הוא הגארד הלבן  פט קונאוטון (Connaughton). בואו אספר לכם על ה-HUSTLER הלבן הזה שהוא דלנדובה אבל עם יותר כשרון והרבה יותר אתלטיות.

קונאוטון הוא אחד ההאסלרים הגדולים ביותר שראיתי בכדורסל מאז ומעולם!

הוא גם אחד האתלטים הטובים בדראפט שהוא גם שחקן בייסבול מקצועני בבולטימור אוריולס, שם זרק עבורם בקיץ שעבר כדורים בסביבות 98 מייל לשעה. זוהי מהירות שלא הרבה פיצ'רים ב-MLB מגיעים אליה, ובטוח לא כשגובהם 1.95 מ'!

 

הוא כזה טוב שקיבל רשות מהבלייזרס להצטרף לאוריולס בסיום העונה. הוא כזה טוב שהאוריולס הסכימו שישחק עבורם ללא SPRING TRAINING. רק שהמאמן טרי סטוטס יהיה חכם מספיק לדעת מה יש לו. מה שיש לו זה שחקן שמאד מזכיר את מרצ'וליניס הליטאי (שכחתי כיצד מאייתים את שמו), שחקן שלא נראה מי יודע מה, אך רק תן לו כדור, ותמיד דברים טובים מאד קורים. מי שזוכר אותו מאונ' נוטר-דאם יודע על מה אני מדבר

. למביני הבייסבול שביניכם, בקבוצת ה-AAA של בולטימור אוריולס בקיץ שעבר הוא סיים  12 משחקים עם 1.71 ERA!!! להיות אמיתי איתכם? עם ERA של 1.71מה הוא מחפש בכדורסל? עם מספרים כאלה הוא יכול להיות כוכב אמיתי בבייסבול עם משכורות כפולות ומשולשות מאשר ישתכר ב-NBA!

שני הרוקיס האחרים הם קליף אלכסנדר מקנזס, ולואי מונטרו

 

(קליף אלכסנדר – אם הראש מוברג בסדר, הוא יהווה אחת מגניבות הדראפט הגדולות!)

כיצד אוכל לכתוב על קליף אלכסנדר הזה – שאף קבוצה לא בחרה בו בדראפט – מבלי להישמע כמלך המגזימים?

ה-2.03 מ' הזה היה אחד משחקני התיכון הטובים ביותר בארה"ב, וב-2013 נחשב כאחד מהשניים הטובים ביותר יחד עם אוקפור. הוא עלה בחמישייה של נבחרת ארה"ב 'תחת גיל 18' שזכתה באליפות העולם. הוא קיבל הצעות מילגה מכל המכללות הגדולות ובחר בקנזס.

זאת היתה שגיאה. דווקא בקנזס החלו בעיות משמעת וחיכוכים עם צוות המאמנים, ומשחקן התיכונים מס' 2 או 3 ביבשת הוא הפך לשחקן ספסל שבקושי השתמשו בו. כמובן שאיש לא רצה אותו בדראפט כי התפשטה השמועה שהוא טראבל-מייקר.

כל מה שיש לי לומר הוא שמאז 'השמועהש, הוא התקבל למבחני הנטס, ומיד החל לשחק בליגת ה-D- עם מספרים מצויינים, וכיצד הוא נחת בפורטלנד איני יודע. מה שאני כן יודע זה שאם ראשו מוברג בסדר (הסיכויים הם שכן כי בתיכונים הוא היה כוכב ו'מיסטר מסצ'וסטס בסקטבול' וניבחר לחמישיית מקדונלד, ומהנטס וליגת ה-D לא היו כל טענות), אז פורטלנד דגה דג זהב.

על לואי מונטרו שהוחתם בלי שייבחר בדראפט אינני יודע הרבה מלבד שהוא גארד מהיר ביותר מהרפובליקה הדומיניקנית שלמד בבית ספר תיכון פרטי בניו אינגלנד ושנה אחת בקומיוניטי קולג'.

מייק מילר הובא להיות האבא של השחקנים, ולך תדע, אולי השלשות עדיין מדגדגות בידיו.

***

אז תנו לי לסכם. פורטלנד תילחם על מקום בפלייאוף אבל כנראה תחמיץ. לא נורא. במקום לפרק את הקבוצה ולשחק משחק של גרוטאות שלכמה מוגדר כ-'טנקיטנג', פורטלנד החליטה לבנות קבוצה צעירה מבלי להרוס את כבודה ויכולתה לתת פייט לכל קבוצה. בפורטלנד עצמה הבלייזרס יהיו לפחות עם 60% נצחונות. ע"י מהלכיה החכמים, היא כבר בנתה פרונט-ליין רציני מאד (את כריס קיימן לא הזכרתי עד עתה), ועם לילארד יש לה גם קו אחורי טוב. שחקני הכנף הם 4 מאד לגיטימיים.

אני אוהב מה שפורטלנד עשתה.

 

If the Blazers can look like and up-and-coming team even if their record is bad, that opens up the option of signing a quality free agent, which at this point is not available to Philadelphia. Portland is not a traditional free agency destination, so it's hard to imagine the likes of Kevin Durant or Al Horford signing there. Second-tier players like DeMar DeRozan and Ryan Anderson, however, could be legitimate targets. With a couple good signings and some internal improvement, Portland could return to the playoff picture quickly.

That ability to accelerate the rebuild is what separates them from other teams that go into full tank mode. Unlike those franchises, the Blazers not only have a lot of cap space, but also a couple of high-upside prospects on the roster, a star in tow, a potentially high pick in the next draft coming and a supporting cast already in place on affordable deals. That's not a bad place to be only weeks after losing a franchise player in free agency.

Like any other rebuilding path, there's risk involved in the approach Portland is taking. If a couple of the players they have added outperform expectations, they could end up with a late lottery pick and no shot at a franchise-altering talent. Most teams will have cap space next season, including some that are closer to contention than the Blazers, so reinforcements might not come in free agency. If that happens, mediocrity will be hard to avoid. The free agent signings they did make could also stagnate and fail to perform up to the standards of their current contracts. If any of those things happen, it helps validate the 76ers' strip-it-down approach as the best way to build a contender from scratch.

Yet it's still interesting to see an NBA team rebuild differently. There's no way of knowing how things will turn out, but there's reason for optimism in Portland.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
49 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא
גיא
16/08/2015 6:40:10

"אור לגויים" מקורו בנבואות הנחמה של ישעיהו:
"אֲנִי יְהוָה קְרָאתִיךָ בְצֶדֶק וְאַחְזֵק בְּיָדֶךָ וְאֶצָּרְךָ וְאֶתֶּנְךָ לִבְרִית עָם לְאוֹר גּוֹיִם"
"וַיֹּאמֶר נָקֵל מִהְיוֹתְךָ לִי עֶבֶד לְהָקִים אֶת שִׁבְטֵי יַעֲקֹב וּנְצוּרֵי יִשְׂרָאֵל לְהָשִׁיב וּנְתַתִּיךָ לְאוֹר גּוֹיִם לִהְיוֹת יְשׁוּעָתִי עַד קְצֵה הָאָרֶץ"

בספר ישעיהו יש הסבר מה הכוונה להיות "אור לגויים":
"וְשָׁפַט בֵּין הַגּוֹיִם וְהוֹכִיחַ לְעַמִּים רַבִּים וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת לֹא יִשָּׂא גוֹי אֶל גּוֹי חֶרֶב וְלֹא יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה."

אור לגויים = מורה דרך מוסרי. (התפקיד המיועד לעם ישראל בחזון אחרית הימים)

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:15:07
Reply to  גיא

ז"א שלא צריך "אור ליהודים" כי אנחנו כולנו מוסרים בני מוסרים?

גיא
גיא
16/08/2015 6:44:17

מטורף עד כמה ברוקלין טיפשים.
אין שום סיבה שפלמלי לא יספק השנה 15 נק' ו-10 רב' באחוזים טובים
(זה בערך הנתון ל-36 דקות בשנתיים של פלמלי בליגה),
ויש אותו בחוזה רוקי נוח לעוד שנתיים.

רפי
רפי
16/08/2015 12:02:54
Reply to  גיא

גיא רוצה לשמוע טפשות יותר גדולה של ברוקלין……
חודשיים לפני הדראפט של 2012 ברוקלין העבירה את בחירת הדראפט שלה לפורטלנד תמורת ג'רלאלד וולאס.
נחשו את מי בחרו פורטלנד בבחירה שש בדראפט אחרי חודשיים שהיתה אמורה להיות הבחירה של ברוקלין ? אכן כן דמיאן לילארד!

אין על בילי קינג!

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:15:51
Reply to  רפי

בקשר ללילרד זה דבר שך\לא ניתן לנבואה. בקשר לפלמלי הם באמת מטומטמים

אחד העם
אחד העם
17/08/2015 10:14:45
Reply to  מנחם לס

לא יאמן כמה טיפשות מרוכזת באיזור התפוח הגדול. שחקן כזה כזה בחוזה יש בליגה פעם ב …

oksana
oksana
16/08/2015 6:46:17

הפלאמלי הזה נורא מזכיר לי את נייט האפמן.

איזה רוסטר חלש, איך בקיץ אחד התפרקה להם החמישייה האיכותית?

אם מוסיפים את האובדן של אפללו אז מקבלים תמונת מצב מאוד עגומה לגבי הווה הקבוצה.

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:16:13
Reply to  oksana

הוא רק הרבה יותר טוב מהאפמן

עגל
17/08/2015 13:44:41
Reply to  מנחם לס

לא בטוח. אם האפמן לא היה נפצע היית רואה כמה הוא טוב אפילו בנב"א

יונתן שגב
יונתן שגב
16/08/2015 7:22:03

מנחם, צר לי לאכזב אותך, אבל הם יסיימו בתחתית המערב – איפשהו בין המקום ה-15 ל-13.
רוסטר סופר-חלש, היחיד שיכול ליצור שם סל לבד זה לילארד, הכנפיים בינונייות במקרה הטוב וכך גם הקו הקידמי.
אגב, אמינו ב-30 ל-4 שנים זו החתמה פשוט מזעזעת.

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:16:45

לאכזב אותי? מה לי ולפורטלנד? מצידי שייפלו לליגה D

ולדי קוגן
ולדי קוגן
16/08/2015 9:01:58

מנחם, אני מסכים איתך שהשיטה שלהם לבנות טובה. אל תתחרבן, קח שחקנים צעירים ותנסה להצמיח משהו. אבל קשה לי לראות אותם מנצחים יותר מ-35 משחקים, ועוד הייתי נדיב. ההחתמה של אמינו לדעתי אחת הגרועות בקיץ הזה, אבל הוא צעיר ואתלטי ככה שיש לו זמן להוכיח שאני טועה. בקיצור, פורטלנד יקחו מקום 12 במקרה הטוב.

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:17:12

ההחתמה של אמינו היא בעלת פוטנציאל גדול

Berch
Berch
16/08/2015 9:21:53

אם הם יצליחו לפתח רק אחד ממי שהזכרת שמעל 2 מטר להיות שחקן גדול ומשמעותי הם הסתדרו בחיים. הוא ולילרד יוכלו להיות העוגן להמשך הבניה….

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:17:48
Reply to  Berch

את פלמלי הם לא צריכים 'לפתח'. הוא נמצא כבר ב-75% שם

טיפה סרוחה
טיפה סרוחה
16/08/2015 10:48:25

אם הם מתקרביים לעשות את הפלייאוף ליליארד מוכיח שהוא אול-סטאר לא במקרה
פלייאוף והוא סופרסטאר אמיתי בליגה
מעל מקום שישי הוא מתמודד על שחקן העונה

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:18:27

אולי הם יעשו את הפלייאוף בגלל פלמלי, דייויס, וקליף?

הגאון
הגאון
16/08/2015 10:54:37

אני מריח הפתעות במערב.
פורטלנד תעשה הרבה צרות , אולי פלייאוף.
מיניסוטה פוטנציאל אדיר לפלייאוף, אני מאמין שהיא תהיה שם.
סקרמנטו יש לה הסנטר הטוב ביותר , רונדו, גיי, כספי . לחלוטין לא אופתע לראות אותה משחקת באפריל הבא.
מצד שני אני לא פוסל את האפשרות שג. סטייט לא עושה בכלל את הפלייאוף.הם באופוריה , עד תחילת העונה כולם ילמדו איך לשחק נגדם.
יוסטון , מאוד לא סגור לגביהם.חור ענק בעמדה 4 , עמדה שעמוסה בכוכבים במערב. שחקן לא מספיק טוב בעמדה 1.יכול להיות שבכל זאת יעשו פלייאוף כי יש להם את הארדן.

IDO
IDO
16/08/2015 11:05:41

לילארד (דיימו) הוא השחקן החביב עליי בליגה.
שני… טייריק אוונס ושלישי האפריקאי החדש של נאגטס

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:19:10
Reply to  IDO

תמיד ידענו שמשהו לא בסדר עם אוסטראלים.

בלעם
בלעם
16/08/2015 11:08:52

מסכים עם מנחם שהשיטה שפורטלנד בחרה בה היא טובה. לתת חוזה מקס לשחקן הכי טוב שנשאר לה ולהמשיך הלאה, אבל הם יהיו מאוד מאוד רחוקים מהפלייאוף.

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:19:31
Reply to  בלעם

ניפגש בסוף העונה

אוהד ס"א
אוהד ס"א
16/08/2015 11:17:11

אני רוצה לצאת חוצץ: פלמלי מבחינתי לא הוכיח שהוא שחקן כדורסל, הוא בסך הכל גבוה שנקלע למחזור רוקיס לא טוב ולקבוצה שבה כל דרדר פרח.

גיא
גיא
16/08/2015 11:41:14
Reply to  אוהד ס"א

שחקן גבוה בקבוצה לא מתפקדת שבשנתיים הראשונות של הקריירה שלו מציב נתונים ל-36 דקות של 15 נק', 10 רב',1.5 אס', 1.5 חס', 1.5 חט', 18 PER,
זה שחקן ששווה להשקיע ב-2 עונות חוזה הרוקי הנוספות שלו.
בטוח שבעידן שבו גבוהים בינוניים מינוס מקבלים חוזי עתק.

דומה מאוד לנתונים של קנטר ב-2 העונות הראשונות שלו ביוטה,
רק שפלמלי יודע גם להגן.

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:14:12
Reply to  אוהד ס"א

ז"א, אוהד ס"א, שמהתפקיד הניהולי שלך באשקלון או רעננה, או מאיזה חור שאתה מנהל מה שאתה מנהל, אתה יודע טוב יותר מג'רי קואנג'לו ומייק ששבסקי על השחקנים שבחרו לנבחרת, ובמיוחד פלמלי שקלע 20 נק' ב-8 מ-10 והיה הגבוה השני בטיבו בכל הנבחרת!

הוא עוד השנה יתעלה על האולדרידג' הדפוק שלכם בספארס.

רפי
רפי
16/08/2015 11:34:47

פורטלנד ניצלו טימטום של שתי קבוצות מפגרות במזרח.
שרלוט לקחו את באטום ונתנו לבלייזרס את וולנאה והנדרסון. לבאטום נשארה עוד שנה בחוזה והוא מכריז שהוא רוצה לחתום שנה הבאה בקנדה אצל טורונטו- אף קבוצה לא היתה מעבירה לפורטלנד עבורו בחירת סיבוב שני …..מזל שיש את מייקל ג'ורדן. ראיתי את שארלוט פעמיים שנה שעברה ונחשו מה ? השחקן שהכי היה עם פוטנציאל שם הוא וולנאה – המאמן של שרלוט כמעט ולא נתן לו לשחק.- זו לדעתי הגניבה הגדולה של הבלייזרס.
לגבי פאלמלי – הוא אולי אחד מחמשת השחקנים הטובים מדראפט 2013 והם קיבלו אותו תמורת בחירה 23 !? מזל שיש את בילי קינג.
אבל פורטלנד עדיין רחוקה, הם השנה יהיו בלוטרי הגבוה .

יניב
יניב
16/08/2015 12:27:24
Reply to  רפי

מסכים איתך בעיקר לגבי וולנאה,זה ממש אחד המהלכים ההזויים של מייקל כבעל קבוצה ויש לו לא מעט מהלכים כאלה.הוא הרי נבחר בעיקר על סמך הפוטנציאל שלו ושנה שעברה הוא גם היה פצוע חלק עיקרי אז איך לעזאזל אתה לא נותן לו להמשיך עונה שנייה אצלך ולראות האם יש משהו בו או לא

IDO
IDO
16/08/2015 13:03:05
Reply to  יניב

בטום זה ציפור מוכחת ביד. וולנאה זה ציפור על העץ

יניב
יניב
16/08/2015 13:23:56
Reply to  IDO

קודם כל באטום זאת לא ציפור כזאת שווה זאת ציפור נחמדה ותו לא וכמו שרפי רשם הוא בכלל מכוון להגיע לטורנטו שהחוזה שלו יסתיים

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:21:26
Reply to  IDO

מה באטום הוכיח עד עתה? שאולי יש לו מקום על הספסל של נבחרת צרפת

הגאון
הגאון
16/08/2015 11:35:15

לאוהד ס"א.
תמשיך לאהוד את סן אנטוניו ,רק שם יש שחקני כדורסל.תרשום לפניך פלמלי בסוף השנה הבאה מטובי הסנטרים בליגה.
אם אצטט אותך , אתה בסך הכל גולש שנקרא לאתר של מקצוענים, בו כל קשקשן יכול להביע את דעתו.
אני מציע שתשב קצת בצד תלמד ואחרי זה תתחיל לצאת בחוצצים.
תלמד קצת מגיא , שהוא תותח תותח , ומעוד כמה חברה נחמדים באתר.

הגאון
הגאון
16/08/2015 11:37:10

לאוהד ס"א
תקרא תגובה של רפי תבין מה זה תגובה אינטליגנטית.
קראתי פעמיים את התגובה שלו , תשלובת נדירה של שנינות.

מייקל
מייקל
16/08/2015 13:41:18

מנחם לס היקר התיאורים שלך על שחקנים בינוניים מחממים את הלב, זה כל כך מרגש לקרוא את זה שה יהיה ממש מבאס לראות אותם במציאות. אתה מזכיר לי את זוהייר בהלול ששידר את הכדורגל הישראלי ברדיו כאילו מדובר בטיקי טאקה של ברצלונה וברגע שהתחילו שידורים חיים של כל המשחקים כולם התאכזבו קשות…והעבירו ערוץ לליגה האנגלית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/08/2015 15:07:25
Reply to  מייקל

1+ 🙂

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:24:57
Reply to  מייקל

מייקל! אתה מזכיר לי בהבנת הכדורסל שלך מייקל אחר, זה שהוא בעל ההורנטס. כל 'הבינוניים' שלי הופכים להיות אול סטארס. בו דבר איתי על פלמלי עוד שנה-שנתיים. אבל עד אז אתהתיעלם כי תרגיש קבור מאה אמות באדמה מרוב בושה, שזקן בן 78 מסוגל לגלות דברים שצעיר כמוך עוד 30 שנה לא יגלה.

עגל
17/08/2015 13:47:50
Reply to  מייקל

גדול

bobby
bobby
16/08/2015 15:25:22

תודה רבה על הניתוח מנחם!
ללא ספק עושה רושם שפורטלנד לא מוותרים על ההווה. נכון שעל פניו הרוסטר שלהם לא כולל יותר מדי שמות מפוצצים, אבל הוא גם לא כזה רע.
הם בכיף יהוו קבוצת ״מוקש״ – כזו שיכולה להפסיד ערב אחד לניקס, ויום למחרת לנצח את הווריורס באורקל ארינה.

קשה לי להאמין שיגיעו לפלייאוף, אבל מצד שני אני מאמין שהם לא יתבזו יותר מדי במהלך העונה. לדעתי מדובר על סגל עדיף מזה של קבוצות כמו דנבר או סקרמנטו של העונה הקודמת, שגם הן כאמור לא היו גרועות מדי.

השקנאי
השקנאי
16/08/2015 16:18:51

יש לך יופ הולדת עוד יומיים?
לי יש מחר

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 16:25:31
Reply to  השקנאי

גם לי מחר. 17/8/37

השקנאי
השקנאי
16/08/2015 17:22:34
Reply to  מנחם לס

יו! איזה מגניב זה.

דדי
דדי
16/08/2015 16:53:06

:פורטלנד תילחם על מקום בפלייאוף" עומד בשורה אחת באותו פנתיאון עם כל משפט שאי פעם אמרת על האשים תאביט, גרג אודן, וג'אבל מגי.

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 19:34:11
Reply to  דדי

גרג אודן מתחיל קריירה חדשה בסין וחוזר כנ=מו גדול (קרא במעורב), ומגי מתחיל קריירה חדשה בדאלאס.
IT AIN'T OVER TILL IT'S OVERE

etayle
etayle
16/08/2015 18:12:02

מנחם איזה כישרון זה להוציא מאחת הקבוצות החלשות במערב(אולי החלשה ביותר) כ"כ הרבה אופטימיות.
הם בתחרות על המקום ה15 עם דנבר ,מינסוטה והלייקרס. מינסוטה בריאה יותר מאוזנת וטובה.(פקוביץ טוואנס רובי חלאבין וויגנס) ולליקרס יש המון כישרון(אמיתי) בצעירים אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה והירבט.ביצור יהיה שמח…
לפחות ליליארד יהיה ההצגה הכי טובה בעיר.
נ.ב
להגיד שהם יהיו יותר טובים משנה שעברה זה הזיות , יש לך במקרה קנביס בגרינווגל או לאמשנה איפה אתה גר ?

דדי
דדי
16/08/2015 18:31:38

"להגיד שהם יהיו יותר טובים משנה שעברה זה הזיות , יש לך במקרה קנביס בגרינווגל או לאמשנה איפה אתה גר ?"

להגיד שהם יהיו יותר טובים משנה שעברה עם פלמלי ואד דייויס מאשר עם אולדריג' ולופז, זה כסף קטן עבור מי שאמר שאוקלהומה יהיו יותר טובים עם קווין מרטין מאשר עם ג'יימס הארדן,

מנחם לס
מנחם לס
16/08/2015 19:36:02
Reply to  דדי

אני יודע שרועדות לך הביצים שאד דייויס יהפוך העונה לתותח

john
john
16/08/2015 19:01:57

תכלס המערב אחרי מקום 6 נראה די פתוח. אם מיניסוטה מתפוצצת ועושה פלייאוף האם ירעדו אימות הסיפים? לא נראה לי…

מה אם הלייקרס, דאלאס, פיניקס, ניו אורלינס, סקרמנטו, פורטלנד או כמובן יוטה יתפסו מקום? האם ניפול מהכיסאות? אולי דנבר. אבל גם היא מסוגלת לעבור כמה מהקבוצות המערביות בעונה טובה. אין סגל עלוב במערב כרגע.

אין קבוצה מערבית באמת רעה. יש טובות וטובות פחות

trailblazer
trailblazer
16/08/2015 19:07:02

מהפה שלך לאלוהים,דוק. אני פחות אופטימי

א.ב
א.ב
17/08/2015 10:11:32

נשמעים לי מאד בינוניים, אבל מדהים שהצלחת ליצור עניין כזה בקריאה על חבורה כזאת.
אין סיכוי לפלייאוף, יותר בכיוון של 30-35 נצחונות, מה שנכון שבניגוד לקבוצות בבניה מלאה מחדש או כאלו שפרקו הכל, יש כאן בסיס טוב שירוץ ותוך עונה, עם סטאר אחד או שניים מהשורה השניה יוכל להיות בצמרת. בעיני מאד מכובד לנהל כך מועדון.

עומר מזיג
17/08/2015 22:43:13

אני יודע שהזכרת אותו רק במשפט, אבל העונה הזאת תקום ותיפול על לילארד. במבחינת rebuild אני מאוד אוהב את הקיץ של פורטלנד, אבל הדרך היחידה שלה להתקרב בכלל לפלייאוף זה אם לילארד יראה לנו משהו שלא ראינו ממנו עדיין כשחקן יוצר. אני מאמין שזה יקרה קצת אבל זה לא יגמר קרוב לפלייאוף. 11-12 במערב